هتل های 5 ستاره ترکیه

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 101
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 586
بازدید ماه : 1207
بازدید سال : 4343
بازدید کلی : 121240

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه

از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه است که دارای ساحل اختصاصی بسیار زیبا و تمیز می باشد. هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه دارای 354 اتاق مدرن و زیبا با امکانات عالی نظیر اینترنت وای فای و بالکنی با چشم انداز زیبا در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل درختان کاجی است که در میان آن ها بنا شده و زیبایی خاصی به این هتل داده است. به دلیل ساحلی بودن هتل این هتل برای مسافران تور ترکیه انواع ورزش های آبی و از جمله اسب سواری فراهم کرده است. هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه امکانات رفاهی و تفریحی خوب و مناسبی مانند2 استخر شنای بزرگ, والیبال , بسگت بال, فوتبال و همچنین اتاقی برای کودکان و فضای سبزی با انواع بازیهای مخصوص کودکان را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لبنانی، ترکیه ای و بین المللی همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه: 

زمین بازی، تنیس، ماهیگیری، موج سواری، قایقرانی، غواصی مخصوص مسافران تور ترکیه، مینی گلف، دارت، پارک آبی، حمام بخار از نوع فنلاندی، مرکز تناسب اندام و آب گرم، مرکز ماساژ و جکوزی، سالن های آرایشی,  سالن های جشن، همایش، جلسه, خدمات خشکشویی و لباس شویی, 2 استخر شنای بزرگ, والیبال , بسگت بال, فوتبال, اینترنت, رستوران, اتاق بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه

 یکی از هتل های شیک ترکیه هتل 5 ستاره لی بلو است که در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی ترکیه قرار دارد. این هتل 263 اتاق شیک دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون است که در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد طراحی این هتل طوری است که چشم انداز زیبایی از دریا دارد. مسافران تور ترکیه می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس برای مسافران تور ترکیه، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه و... در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد.

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

شیک تری هتل 5 ستاره کوش آداسی ترکیه هتل آداکوله است که در سال ۱۹۹۰ درخلیجی زیبا و در کنار آب های نیلگون دریای مدیترانه واقع شده است. این هتل 8 طبقه در مجموع 265 اتاق شیک برای مسافران تور ترکیه دارد. هتل آداکوله در سال ۲۰۰۶ بازسازی شده است. این هتل در 14 کیلومتری شهر باستانی افسوس قرار گرفته است. هتل از فرودگاه یک ساعت با ماشین عندان مندرس واقع در 18 کلیومتری جنوب مرکز شهر ازمیر فاصله دارد.

امکانات هتا آداکوله کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، گاوصندوق مخصوص مسافران تور ترکیه، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، مرکز تجارت، تنیس، مرکز بدنسازی، ماساژ، استخر روباز، سونا، استخر سر پوشیده، امکانات ورزشهای آبی و...  

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 



تعداد بازدید از این مطلب: 197
موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود